Moje Konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamówienie   
  Strona główna » Dostawa, Płatności , Reklamacje
Kategorie produktów
US 
Niemcy 
Wielka Brytania/PSZ
Repliki Broni
Literatura 
Farby
Konserwacja skóry
Wyszukiwanie
 

Wpisz słowo aby wyszukać produkt.
Wyszukiwanie Zaawansowane
Koszyk
...jest pusty
Zaloguj się
E-mail:
Hasło:
Logowanie SSL
Rejestracja
Zapomniane hasło?
Informacje
Kontakt
Regulamin Sklepu
Dostawa, Płatności , Reklamacje
Polityka Prywatności i Plików Cookies
Dostawa, Płatności , Reklamacje
DOSTAWA
Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską UPS/DPD.
Staramy się realizować zamówienia najszybciej jak to możliwe. Towar dostarczamy do 21 dni roboczych, większość zamówień realizujemy w ciągu 1-3 dni roboczych.
W przypadku wydłużenia realizacji zamówienia, w szczególności spowodowanego brakiem danego towaru w magazynach producenta, klient zostanie poinformowany o tym pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Sam czas oczekiwania na przesyłkę oraz jej koszt zależy od wybranej opcji:

POCZTA POLSKA - dostawa do 72 godzin od momentu wysyłki zamówienia.

PRZELEW
do 10 kg -10 zł
powyżej 10kg -16zł

POBRANIE
do 10kg - 19zł
do 5-10kg -24zł
powyżej 10kg -29zł

PRZESYŁKA KURIERSKA - dostawa do 48 godzin od momentu wysyłki zamówienia.

PRZELEW  - 23 zł
POBRANIE - 28 zł


Kwoty dostawy obowiązują na terytorium Polski.
W przypadku dostawy za granicę opłaty są ustalane każdorazowo indywidualnie, w zależności od kosztów pobieranych przez przewoźnika.


FORMY PŁATNOŚCI

W naszym sklepie można skorzystać z następujących form płatności:

ZA POBRANIEM – dokonujesz płatności przy odbiorze przesyłki, płacisz bezpośrednio dostawcy.

PRZEDPŁATA - PRZELEW NA KONTO - dokonujesz płatności przelewając kwotę za zamówienie bezpośrednio na nasze konto*
Konto bankowe do przelewu:

Togs ul. Legnicka 30
70-134 Szczecin
credit agricole
50 1940 1076 3119 9009 0000 0000
W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia z e-maila otrzymanego od Nas.


* nieopłacone zamówienie zostanie anulowane po upływie 10 dni od daty jego złożenia



WYMIANA LUB ZWROT
W przypadku gdy dany towar nie spełnia twoich oczekiwań i chcesz go wymienić lub zwrócić, należy poinformować nas o tym na piśnie nie później niż 14 dni od otrzymania zamówienia. Zwracany towar należy odesłać z dowodem zakupu w terminie nie dłuższym niż 14 dni. W celu opisania powodu wymiany/zwrotu możesz skorzystać z formularza znajdującego się na dole strony.
Pieniądze za zwrócony towar przelejemy na konto w przeciągu 14 dni od otrzymania rezygnacji z zamówienia.

REKLAMACJA
W przypadku towarów wadliwych, niekompletnych, bądź uszkodzonych fabrycznie wymienimy produkt na pełnowartościowy. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o odesłanie reklamowanego towaru, wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji .
W celu opisania powodu zwrotu możesz skorzystać z formularza znajdującego się na dole strony. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu.
O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą elektroniczną. Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Towar zwracany lub reklamowany należy wysyłać na adres:

Togs ul. Legnicka30
70-134 Szczecin
z dopiskiem ZWROT lub REKLAMACJA



W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących kosztów dostawy i form płatności prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:
e-mail: sklep@rekonstrukcja.pl
tel. 91 4827232 


Kontynuuj

© 2008-2015 Rekonstrukcja